V případě, potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našich telefoních číslech.
Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace. Zakázník zasílá zboží k reklamaci na vlastní náklady. V případě , že se jedná o oprávněnou reklamaci , tak náklady se zasláním zboží k reklamaci jsou zákazníkovi uhrazeny po vyřešení reklamace .
Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.
Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.
Zakoupené výrobky jsou určeny k odborné montáží odborným servisem.
Ke všem bateriím, motocyklovým, automobilovým, trakčním aj je vydaný záruční list kde je vyznačený typ baterie, výrobní kód baterie razítko a podpis prodejce a datum prodeje. Na baterie se poskytuje záruka 24 měsíců . Záruka se vztahuje na výrobní vady . Vyskytne-li se u výrobku v průběhu záruční doby funkční závada , je třeba neprodleně uplatnit reklamaci . Při reklamaci je třeba předložit doklad o koupi a řádně vyplněný záruční list. Záruka zaniká při nedodržení předpisů pro skladování , provoz , udržbu a ošetření baterie , při jejím mechanickém poškození a nevztahuje se na vady způsobené vadným elektrickým zařízením motorového vozidla . Záruka též zaniká při zjištěšní cizí látky v elektrolytu . Záruka se nevztahuje ani na baterie ponechané ve vybitém stavu , kdy dojde v důsledku vybití k zasulfátování elektrod. Sulfatace je oxidace olova a jedná se o proces nevratný . Slouží-li baterie v režimu kde je extrémně namáhána (přebíjením , cyklickým zatěžováním , atd ,) může její životnost vyjímečně skončit i před uplynutím záruční lhůty , aniž by tuto skutečnost zavinil výrobce . Ani na takový připad se záruka nevstahuje.
Baterii je třeba průběžně kontrolovat a připadně dobýt . Baterie ve vybitém stavu se ničí a její plná kapacita již nemusí jít obnovit. Na vybití baterie se záruka nevztahuje .
klidové napětí na kontaktech :
více než 12,6V ............100% stav nabití
12,40 - 12,54V ...............70% stav nabití
12,24 - 12,40V ...............50% stav nabití
11,88 - 12,18V................20% stav nabití
pro bezproblémový provoz baterie je třeba udžovat klidové svorkové napětí na urovní 12,50V a vice
při zjištění svorkového napěti 12,50V baterii ihned nabíjte na její 100% kapacity .